Busqueu, compareu...

Amb les noves tecnologies, la tècnica ancestral del flirteig ha deixat de ser un desplegament de rituals amatoris per convertir-se en una simple visita al supermercat.
Com aquell que es planta davant de la secció de refrigerats, et descarregues l'aplicació de mòbil que t'ofereix un ampli assortiment de "productes disponibles" i comences la tria tenint com a únics criteris de selecció el packaging i el màrqueting de la peça en qüestió. El sisè sentit farà la resta (malgrat el seu atrofiament progressiu).
En aquest context el màrqueting esdevé una peça important en la venda, ja que pot representar l'èxit rotund o el fracàs més estrepitós en la difícil tasca de captar l'atenció del comprador. Una bona estratègia de màrqueting comença per una acurada tria de la imatge, que serà la carta de presentació, l'element decisori que marcarà la línia fronterera entre un like o un nithevist.
El segon element del merxandatge és el text que acompanya la imatge. Seguint criteris del bon orador, ha de ser un text que ens representi però alhora, que desperti l'interès del consumidor. Si la facilitat de paraula no ens acompanya, sempre ens podem decantar per les ja suades frases d'autoajuda, d'autoestima o les ja trillades frases de personatges cèlebres tipus Groucho Marx, Shakespeare, Garcia Márquez, Gandhi, Freud o qualsevol dels filòsofs clàssics, que compten amb una bona collita. En canvi, si Déu nostrusenyor ens va concedir el do de la paraula, podem propulsar la nostra popularitat amb un exemple excels de retòrica autobiogràfica.
Fet això, només ens quedarà esperar a recollir els fruits de tot aquest esforç. Que tingueu sort amb la collita. 

Entrades populars d'aquest blog

En patinet xu-xu-pa-pa-pa

No en nom meu!

Doctor papus