L'espurna de la vida

Hi ha firmes comercials que opten per seguir una mateixa línia publicitària al llarg de tota la seva història, reproduint un mateix patró en totes les campanyes.
Una d'aquestes firmes és la del refresc de cola més begut en totes les latituds del globus terraqüi. La publicitat d'aquesta marca sempre s'ha caracteritzat per una filosofia molt peculiar i optimista de la vida. El seu eslògan més reproduït, l'espurna de la vida, dóna fe d'aquesta línia i condueix a considerar el producte com una mena de làmpada màgica, una clau que obre la porta a experiències  emocionants, trepidants i autèntiques.
Amb aquesta impecable carta de presentació, doncs, és difícil d'evitar la temptació de destapar una ampolla d'aquest elixir vital i esperar que en comencin a sortir espurnes que ens condueixin a un univers paral·lel, on tothom camina pel carrer cantant alhora que fa una exhaltació de l'amistat amb transeünts desconeguts.
En aquest sentit, el refresc en qüestió ofereix les mateixes prestacions que un tampó higiènic,  que permet a les dones gaudir intensament dels dies més femenins del mes, ja que els permet anar en bicicleta, muntar a cavall, volar en globus o ser l'anxaneta d'un quatre de nou amb folre i manilles. Són productes indispensables per gaudir amb tota plenitud de vivències autènticament vibrants, insòlites i per què no, excèntriques.
Així que ja ho sabeu, per trobar la felicitat només cal demanar als Reis d'Orient una ampolla de Quequicola i a volar.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

En patinet xu-xu-pa-pa-pa

No en nom meu!

Doctor papus